Nog 5 nachtjes slapen - Reisverslag uit Enschede, Nederland van Gerhard Disselhorst - WaarBenJij.nu Nog 5 nachtjes slapen - Reisverslag uit Enschede, Nederland van Gerhard Disselhorst - WaarBenJij.nu

Nog 5 nachtjes slapen

Door: George

Blijf op de hoogte en volg Gerhard

22 Juni 2014 | Nederland, Enschede

Joho allemaal, A.S. Vrijdag vetrekken we naar de sluis in Hengelo om lekker met z.n 4tjes daar te gaan eten en dan afscheid te nemen. Zaterdag om 06.00 uur door de sluis door richting Kampen.

  • 23 Juni 2014 - 08:49

    Ruud Van Keulen:

    Hallo George,

    Wat geweldig dat je kunt beginnen aan die lange zeereis, ik dacht richting Middellandse Zee. Ik zie dat de eerste hindernis de sluis van Hengelo is.Nou als je die overwonnen hebt kan er niet veel meer mis gaan.Persoonlijk heb ik aan die sluis uitsluitend nostalgische herinneringen. Vroeger ging ik als jochie altijd kijken naar de schepen die er door moesten gaan. Als er op school de werking van de sluis werd uitgelegd zonder film of digibord, dan dacht ik bij mezelf. Wat een onzin, het is maar een kleine moeite om er naar toe te gaan en het te bekijken. De school ( Waarbeekschool) stond hemelsbreed net een kilometer er vandaan.Hoe ga je daarna verder om het ruime sop te kiezen? Ik neem aan IJssel en dan de Rijn op. of over het IJsselmeer? Hou je ons op de hoogte van jullie ervaringen.Ik wens jullie een behouden vaart en kom vooral weer heel terug.
    We hadden je graag uitgezwaaid, maar vrijdag zijn we op weg naar Zuid-Limburg. Ik moet trainen, want over drie weken ga ik de Mont Ventoux beklimmen met de beide zoons.

    Met vriendelijke groeten, ook namens Els,

    Ruud

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Enschede

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

06 Juli 2014

Dag 9

04 Juli 2014

Dag 7.

03 Juli 2014

Dag 6.

02 Juli 2014

Dag 5

01 Juli 2014

Dag 4
Gerhard

Actief sinds 15 Mei 2014
Verslag gelezen: 171
Totaal aantal bezoekers 9410

Voorgaande reizen:

15 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: