Eindelijk !!! - Reisverslag uit Enschede, Nederland van Gerhard Disselhorst - WaarBenJij.nu Eindelijk !!! - Reisverslag uit Enschede, Nederland van Gerhard Disselhorst - WaarBenJij.nu

Eindelijk !!!

Door: George

Blijf op de hoogte en volg Gerhard

14 Juni 2014 | Nederland, Enschede

Ja luitjes , we vertrekken op vrijdagavond 27 juni naar de sluis in Hengelo, om dan de volgende morgen direct 06.00 uur de sluis door te gaan zodat we eind van de middag in Kampen kunnen aanmeren. De volgende dag varen we door naar Lelystad en daar gaan we de boel voorbereiden om de mast er op te takelen en de zeilen in te spannen. Dan komt het IJsselmeer in aanmerking om de boel af te trimmen. Als dit allemaal gereed is komen de Dames gezellig aan boord en gaan we een proef-zeiltocht maken met z'n vieren. Daarna nemen we definitief afscheid van elkaar. De volgende dag gaan we naar Lemmer daar te provianderen, en varen we door naar Amsterdam om Michel aan boord te nemen en door te varen naar de sluizen in IJmuiden om daar het ruime sop te kiezen voor onze grote reis.
Dit is onze planning voor de eerste week,
Groetjes van George en Gerhard.

• 14 Juni 2014 - 11:13

Karin Van Der Ley:

Ja, het vertrek komt nu snel dichterbij, 6 weken zonder elkaar. Lieve mannen ik wens jullie een behouden vaart

• 14 Juni 2014 - 11:15

Gerhard Disselhorst:

Ja of 6 weken met elkaar

• 16 Juni 2014 - 19:00

Linda:

Hey George,
    Geweldig dat je dit geregeld hebt, handig zo'n mannetje die handig is met computers!!
    Het schiet nu echt op...wordt al een beetje nerveus haha. Maar ik heb er alle vertrouwen in dat de reis goed zal verlopen. Ik wens jullie natuurlijk een voorspoedige reis met veel bijzondere indrukken.
    Liefs, Linda