Dag 9 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Gerhard Disselhorst - WaarBenJij.nu Dag 9 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Gerhard Disselhorst - WaarBenJij.nu

Dag 9

Door: George

Blijf op de hoogte en volg Gerhard

06 Juli 2014 | Nederland, Amsterdam

Hallo lieve volgers. Gisteren Dag 8 was een Zwarte dag. Ik heb besloten om van boord te gaan, helaas was dit voor mij de enige juiste keuze. Ik heb deze beslissing zelf genomen en het viel heel zwaar zowel voor mij als de anderen. ik wens de Via Maris, Gerhard, Michel en Frans een behouden vaart. George

  • 06 Juli 2014 - 22:34

    Kees:

    Wat jammer dat het niet goed ging, toch een reis waar je, na mijn mening naar uit had gezien.
    Hopelijk is de pret van het opbouwen een leuke ervaring geweest.

    Wij zijn er even niet bij terugkomst bellen we en praten we bij, een goede thuiskomst toegewenst.

    gr. R en K

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

06 Juli 2014

Dag 9

04 Juli 2014

Dag 7.

03 Juli 2014

Dag 6.

02 Juli 2014

Dag 5

01 Juli 2014

Dag 4
Gerhard

Actief sinds 15 Mei 2014
Verslag gelezen: 2211
Totaal aantal bezoekers 9401

Voorgaande reizen:

15 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: