nog 3 nachtjes - Reisverslag uit Enschede, Nederland van Gerhard Disselhorst - WaarBenJij.nu nog 3 nachtjes - Reisverslag uit Enschede, Nederland van Gerhard Disselhorst - WaarBenJij.nu

nog 3 nachtjes

Door: George

Blijf op de hoogte en volg Gerhard

24 Juni 2014 | Nederland, Enschede

Ja ja, je begint vast al flauw te worden van al die nachtjes slapen grap, maarrr ik doe dit om het groeiend aantal volgers bij te bloggen.
Het is veel werk "voorbereiding van de grote reis" daar kom ik nu pas achter... (alle lof aan Karin) wat moet je toch veel inpakken en regelen. En dan zijn de slaaploze nachten ook nog eens begonnen.
Gelukkig heb ik een opvolger voor op het werk, dat scheelt al weer een heleboel Stress !!!, nooit geweten dat uitleggen veel moeilijker is dan doen... Robin succes !!!
Morgen nog even de nieuwe toerenteller aansluiten van de motor (deze is waarschijnlijk doorgebrand door inslag) en dan is de "Via Maris" technisch READY TO GO...

  • 24 Juni 2014 - 21:00

    Gerhard Disselhorst:

    De toerenteller deed het even weerbaar geeft andere waarden....

  • 24 Juni 2014 - 21:36

    Iny:

    Nu 3 nachtjes nog te weinig slaap, maar....daar krijg je straks een geweldige ervaring voor terg. En Karin is geweldig dat ze je dit gunt ! Ik zou zeggen : BEHOUDEN VAART !!! liefs van Tiny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Enschede

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

06 Juli 2014

Dag 9

04 Juli 2014

Dag 7.

03 Juli 2014

Dag 6.

02 Juli 2014

Dag 5

01 Juli 2014

Dag 4
Gerhard

Actief sinds 15 Mei 2014
Verslag gelezen: 173
Totaal aantal bezoekers 9409

Voorgaande reizen:

15 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: