Dag 3 - Reisverslag uit Lelystad-Haven, Nederland van Gerhard Disselhorst - WaarBenJij.nu Dag 3 - Reisverslag uit Lelystad-Haven, Nederland van Gerhard Disselhorst - WaarBenJij.nu

Dag 3

Door: George

Blijf op de hoogte en volg Gerhard

30 Juni 2014 | Nederland, Lelystad-Haven

Lelystad .
Drukke dag vandaag. Op de werf waren we eerder aan de beurt om de mast te plaatsen. Met behulp van de aanwezige kundige clubmensen de mast snel op de plaats gezet , en zijn we begonnen met het wand en stagen te spannen. Na deze klus zijn we naar Trintel haven gevaren (voormalig werkeiland van de dijk Enkhuizen – Lelystad. Hier liggen we mooi beschut achter een wal van bomen en hebben we al snel het grootzeil staan. Hier en daar een enkele tegenslag maar alles verliep naar wens. Ik heb ondertussen een echt zee mans gerecht gereed gemaakt , gebakken aardappelen, doppertjes, gebakken smak en gebakken uien, was prima te pruimen. Na een kop koffie effe een wandeling gmaakt, de dag van vandaag en morgen doorgenomen. Als het verde mee zit … ZEILEN we morgen middag naar LEMMER. Jan we komen er an. Oh ja Gerard hoort volgens mij slecht (hij zet altijd de muziek keihard aan) haha genieten doet hij in elk geval wel… Welterusten en gezond weer op..George.

• 30 Juni 2014 - 23:46

Wilma:

Hey Gerhard,
    Ben zojuist via de website bij deze blog aangekomen. Veel succes met de voorbereidingen en we gaan jullie uiteraard met veel belangstelling volgen. Geniet van elke dag en beleef het avontuur! Velen dromen ervan, slechts weinigen pakken het ook echt aan.
    Het is een lang traject geweest maar nu gaat het dan echt gebeuren. Fantastisch!

• 01 Juli 2014 - 10:28

Ruud Van Keulen:

Hoi George,

Zo te zien gaat het voorspoedig. Ik was dit weekend in Limburg en daar hebben we ongeveer een IJsselmeer op ons hoofd gekregen. Wat een regenval, je kon er gewoon waterfietsen. Ik neem aan dat jullie binnenkort het zeer ruime sop gaan kiezen. Laten we hopen dat jullie daar prima weer zullen hebben. Trouwens over het eten van smak gesproken. Wij hebben bij de fietsclub een smakcommissie. als er iemand is gevallen komt een lid van de fietsclub langs om een blikje smack te brengen. I.v.m. de privacy vertel ik je later wel wie dat is.

• 01 Juli 2014 - 10:28

Ruud Van Keulen: