Dag 2 - Reisverslag uit Lelystad-Haven, Nederland van Gerhard Disselhorst - WaarBenJij.nu Dag 2 - Reisverslag uit Lelystad-Haven, Nederland van Gerhard Disselhorst - WaarBenJij.nu

Dag 2

Door: George

Blijf op de hoogte en volg Gerhard

29 Juni 2014 | Nederland, Lelystad-Haven

Van morgen uitgeslapen tot 8.15 en begonnen met een zondags ontbijtje door Gerhard bereid. Om 9u maar eens het anker gelicht om koers te zetten richting Lelystad met de vaarautomaat. Ideaal de boot vaart en we hebben ondertussen de stootboeien gereinigd en een deel van het tuigage los gemaakt dat voor de reis bij elkaar gebonden was. In de haven aangekomen hebben we een plaatsje vlak bij de kraan die morgen de mast van 22 meter moet takelen. Frank die ons ook uitgezwaaid heeft, zwaaide ons tegemoet bij het binnenvaren en heeft geholpen bij het afmeren. De uitnodiging gekregen om bij Frank aan boord even een versnapering te komen nuttigen. Mooie boot en ook leuke navigatie speeltjes aan boord. Gerhard is nu lekker met het internet aan het worstelen net als ik, want er is wifi. Morgen om 11u zijn we aan de beurt voor de mast.... Spannend

• 29 Juni 2014 - 16:57

Karin:

Hoi mannen, jullie hebben er goed weer bij, hier regent het al bijna de hele dag. Veel succes morgen met het opzetten van de mast.
    liefs karin